Klikni na sliko za večjo različico |
Zopet je tu dobri stari sistem, ko je določena vrsta enot boljša proti drugim, a hudičevo ranljiva na izstrelke tretjih. Glavno štalo v Homeworldu 2 delajo bombniki, saj so Interceptorji uporabni le v prvih (samo v prvi?) misiji. Potem so tu fregate (Missile, Ion, Marine, Flak...) in Korvete. Seveda ne manjkajo tudi velikani, spektakularni Uničevalci. Novih vrst sicer ni, so pa stare doživele nekaj vrednostnih sprememb, tako da se na taktike iz enice ne gre preveč zanašati. Tudi razmerje moči med Hiigari in Vaygri (nekega dne si bom zlomil prste in jezik zaradi teh imen...) je lepo uravnoteženo. To je lepo videti tudi zaradi tega, ker imata strani v bistvu zelo različne enote (če je enota ista, le preobleka je drugačna, o kaki mojstrovini uravnoteženosti ne moremo govoriti). Hiigarovci se bolj zanašajo na stolpiče, dočim Vaygri veliko stavijo na rakete.
Klikni na sliko za večjo različico |
Kot sem omenil že na začetku prvi del ni spadal med lažje igre, prav tako kot njegovo nadaljevanje. So pa glede vmesnika in same preglednosti izboljšali nadzor nad ladjicami. Korvete, bombniki in Prestrezniki sedaj luč dneva...oz. temo vesolja ugledajo v skupinah. Logično sledi da je nadzor nad njimi potem lažji. Prav tako je spremenjeno združevanje v skupine in dodeljevanje strategij ter položaja (agresivnost, strpno, obrambno...). Tu je tudi omejitev števila enot, kar dodatno pripomore k temu, da je nadzor in sam pregled lažji. Ko vas sicer iz vseh strani nepretrgoma napada računalo sicer zmeda še vedno je, a je občutno manjša. Itak pa se vedno lahko zanesete na odmaknjeni strateški pogled (po prvotnih nastavitvah na tipki space) kjer zmede ni. Sicer boste zamudili nekaj kiča, a se vam bo obrestovali pri kasnejšem uspehu.
Umetna pamet je dovršena do te mere, da si enote znajo poiskati sebi ustrezno tarčo. Sicer pa večjih minusov v AI itak ne more biti, saj se enote nimajo kam zaletavati, grajenja baz tako ali tako ni. V primeru Homeworlda 2 je tako umetna pamet izdelala razred z odliko, čeprav moramo vedeti da so imel razvijalci pač lažje delo zaradi okolja.
Klikni na sliko za večjo različico |
Grafično igra ni nič kaj posebnega in prav lahko bi na ladjice vrgli še kakšen poligon več. Na drugi strani pa igri ne moremo oporekati spektakularnosti in barvitosti (barve so zares lepe). Ogled sličic je nujen! Po tej plati igra nekako nadoknadi malce zastarelo podobo, tako da je pod črto grafika čisto zadovoljiva. Če temu dodamo, da igra na normalni "sodobni" konfiguraciji (celeronček 1700 z GeForcom 4 Ti4200) dela gladko, se nimamo kaj pritoževati! Tudi po zvočni podlagi igra nikakor ne šepa. Pravzaprav lahko rečem, da je tudi zvok ena boljših stvari v igri, predvsem glasba in profesionalni glasovi.
Klikni na sliko za večjo različico |
Homeworld 2 je tako imena vredna igra. Je dobra strategija, ki od igralca zahteva določeno mero znanja in koncentracije, ne samo brezmožgansko nažiganje. Če ste igrali Homeworld si igro verjetno že lastite, če si je ne, pa brž v trgovine. Tisti, ki pa enke niste preigrali pa ne skrbite, da česa ne bi razumeli. Zagotavljam vam, če vam taka zvrst sede, boste hitro padli v špil. Naj bo vesolje zopet prosto!