Klikni na sliko za večjo različico |
Skozi igro se ti trije načini ponavljajo in s tem nudijo veliko mero svobode. Žal pa se vse skupaj lahko kar hitro konča, če naletite na premočno ladjo, preveč sovražnikov ali pa če enostavno ne znate dobro upravljati z jadri na vaši ladji (na odprtem morju se vam sicer ne more zgoditi nič, ob nevihti pa boste po hitrem postopku končali v najbližjem skalovju in nato na dnu morja). V primeru smrti si je moč ogledati načinu smrti primerno animacijo, ki ji bodo verjetno sledile kletvice iz vaših ust, ker ste pozabili shraniti igro. Možnost shranjevanja sicer je, vendar je dostopna le v določenih delih igre in v določenih trenutkih. Vsekakor se splača shranjevati kar se da pogosto, saj je igra precej nepredvidljiva.
Klikni na sliko za večjo različico |
V mestih oz. pristaniščih, ki se med seboj zelo razlikujejo, je moč obiskati ladjedelnico, krčmo, trgovino z blagom in podobne zgradbe. Pri potepanju po mestu so razvijalci dodali možnost hitrega potovanja, kjer lahko v priročnem meniju izberete lokacijo, na katero bi se želeli prenesti. To je vsekakor nekaj dobrega za vse, ki niso ravno potrpežljivi, ali pa se jim preprosto mudi. V krčmi je moč najemati posadko, oficirje in celo sobo za prenočitev, če imate potrebo po tem. Ladjedelnica je prostor, kjer bo moč kupovati in popravljati ladje; na izbiro pa bo tudi precej različnih topov in streliva za njih (krogle za uničevanje jader, trupa, posadke...). Trgovina z blagom bo postaja za igralce, ki bodo želeli s trgovanjem kaj zaslužiti. Pred kakršnim koli nakupom je pametno pogledati v dnevnik, kjer boste našli informacije o dobrinah, ki jih na posamičnem otoku potrebujejo oz. nudijo po nizki ceni. Pri trgovanju vas boste omejevali velikost ladje in seveda količina razpoložljivega denarja.
Klikni na sliko za večjo različico |
V igri so zelo pogosti dialogi med igralčevim likom in raznimi osebami po mestih. Preko dialogov je, če sledite zgodbi, moč izvedeti marsikaj koristnega; Nathaniel pa si svoje ugotovitve skrbno zapisuje v dnevnik, ki dela družbo seznamu nalog (quest log). Pri pogovorih z osebami so igralcu na voljo številne možnosti, vsaka bo pri sogovorniku povzročila drugačen odziv. Pri tem bo v oči bodel velik tekst, ki ne deluje ravno estetsko in namiguje na predelavo konzolne različice. Kako boste delovali v dialogu, bo v veliki meri odvisno od odločitve, ali boste delovali kot kapitan ladje ali kapitan piratske ladje (beri nasilnež, ki se ga več ali manj vsi bojijo). Seveda pase bodo pojavljale situacije, kjer prijaznost ne bo najboljša odločitev in vas bo lahko stala denarja ali celo življenja (razbojniki v džungli znajo prav najedati z zahtevami po plačilu v stilu plačaj toliko in toliko ali okusi hladno jeklo).