Velika novost se obeta tudi pri predelani umetni inteligenci. Marsikaj vam bo sedaj grenilo življenje. Nasprotniki bodo poznali različne stopnje pripravljenosti, ki se bodo odražale v njihovem vedenju. Če vam bo na poti spodrsnilo in vas bodo zaznali, si bodo začeli natikati neprebojne jopiče in čelade ter posledično prešli v najvišjo stopnjo pripravljenosti, kar bo vse skupaj samo popestrilo. A brez skrbi, stopnje bodo izdelane tako, da se bomo vselej lahko prebili do cilja.
Večigralski način prav tako obljublja nekaj zanimivega. Igrali bomo v tako imenovanem "plačanci proti vohunom" načinu, ki prinaša nekaj svežega. Lahko bomo torej kot plačanci branili svoje območje z vsemi pastmi vred ali pa se bomo kot del skupine NSA-jevih agentov borili na "dobri" strani. Vsaka stran ima svoje slabosti, saj bomo kot plačanci imeli možnost prvoosebnega pogleda, kot vohuni pa standardni tretjeosebni.
Pri grafiki ostaja osnovni pogon enak kot pri prvotni igri, vendar lahko pričakujemo kar nekaj sprememb oz. polepšav. Opazili smo iskrenje izpod koles vlaka med vožnjo, vpliv vetra pri hoji po premikajočem se vlaku, realne odseve sovražnikov v ogledalih in še marsikaj. Vse te malenkosti obetajo veliko še posebej, če vzamemo v obzir, da končnega izdelka sploh še nismo videli. Naj še omenim, da se tudi pri zvoku obetajo podobne spremembe.
Sodeč po tem, kar smo videli do sedaj, se lahko nadejamo nove izjemne igre, ki nam tokrat prinaša še globljo igralnost, zgodbo in tudi nov večigralski način. Za končno oceno igre bomo čakali še kakšen mesec, saj naj bi igra izšla konec marca.