Igra bo nadaljevala s pionirsko uporabo zgodbe v tej zvrsti. Zgodba se bo pripovedovala v prvi osebi, zato bo igralec dogajanje doživljal skozi oči glavnega lika in si ustvarjal lastno zgodovino. Zgodba se bo vrtela okoli dvanajstih dirkačev, ki bodo postopoma izpadali v boju za naslov Masters Grand Prix profesionalca. Sekvence, s katerimi se bo zgodba pripovedovala, bodo trikrat bolj podrobne, saj bodo liki tokrat sestavljeni iz okoli dvanajst tisoč poligonov, kar bo omogočalo izjemno natančnost. Podrobnosti o likih, ki bodo nastopali, zaenkrat še niso znane.
Za poškodbe bo skrbel Terminal Damage Engine, ki je gotovo najbolj realističen so sedaj. Steklo se bo razbilo, vrata bo moč odtrgati, čelna trčenja pa bodo zagotovo pomenila konec dirke za vas. V tem primeru bo na pomoč priskočilo redno samodejno shranjevanje, ki vam bo shranilo vsako dirko, tako da bo v primeru "totalke" potrebno ponoviti le tekočo dirko in ne celotnega turnirja. Codemasters so pri tem podrobno opazovali resnične nesreče pri dirkanju in v avtomobile postavili na tisoče deformacijskih točk, ki bodo pomagale natančno prikazati posledice nesreče.
Vse skupaj torej zveni precej obetavno. Brez dvoma se razvijalci potrudili pri obsežnem naboru prog in avtomobilov, pri grafični plati pa tudi ne gre pričakovati spodrsljajev in razočaranj. Dvomiti gre le v izvedbo fizikalnega modela in vgradnjo zgodbe, ki bi lahko malce razočarali vse, ki od obljub razvijalcev pričakujemo vsaj spodobno, če ne kar odlično dirkalno igro. Nejasnosti glede TOCA Race Driver 2 (slike pri napovedi žal niso preveč zgovorne) bodo izginile v prihodnjih mesecih, ko bi lahko izšla kakšna demo različica; izid pa je predviden nekje v poznem spomladanskem času.