pomeni, da bodo nekatere predmete težje uničiti kot druge - odvisno od snovi. Enako bo pri plovnosti predmetov. Se pravi, da kos železa, ki bo padel v vodo, ne bo plaval na njej, temveč bo potonil. Ubiti osebki bodo resnično izgledali ubiti (če bo še kaj ostalo od njih). Npr. da od blizu ustrelite zombija in ga odbije v steno, potem pa se ta kar nenadoma znajde na tleh, po možnosti truplo izgine že po nekaj sekundah. To ni realistično. Half-Life 2 bo ponudil tudi s takimi podrobnostmi. Scenarij bo pa tak: zombija bo odneslo v steno, ga prav grdo "napopalo" na steno in potem bo počasi spolzel po svoji lepljivi in gosti krvi. Nov grafični pogon bo poskrbel za vse to in še za kaj več.
Zajemite sapo, dvakrat globoko vdihnite in se umirite. Igre še kar nekaj časa ne bomo uvideli, zato je prehitro navdušenje še odveč. Lahko pa razmišljate tako: poletje oz. počitnice tako ali tako hitro minejo, septembra se pa že začne delo oz. šola, ko bomo, če bo vse posreči, dočakali Half-Life 2.
Vabimo vas k ogledu strani HalfLifeSource.com, kjer lahko poleg informacij o igri Half-Life in njenih modih izveste tudi kaj novega o Half-Life 2.