Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 28.APRIL 2024
/ NAPOVED /
Rise of Nations

Razvijalci Big Huge Games in Microsoft napovedujejo novo uspešnico z novimi posebnostmi in nepozabno igralnostjo. Ne nasedete? Potem pa le berite dalje o igri Rise of Nations...
Datum objave:
9.december 2002

Avtor:
Sašo Vozel
Bookmark and Share .
>> Stran 1 od 2  


Čas izida:
23. maj 2003
Zvrst igre:
realnočasovna strategija
Založnik:
Microsoft Game Studios
Razvijalec:
Big Huge Games
Kako se izpopolniti v znanju človeške zgodovine brez pravega truda? Pa, da bi še uživali zraven? Nasvet: igrajte strategije z zgodovinsko tematiko. Ni tako zelo enostavno, vendar če ste preigrali vse dele iger kot so Age of Empires, Civilization, Stronghold in Empire Earth, si boste z igranjem Rise of Nations zgladili in utrdili znanje o naši preteklosti, saj nas bo igra popeljala skozi vsa pomembnejša obdobja.

Začeli bomo v  antiki, končali pa nekje v bližnji prihodnosti. Razpon je kakih šest tisoč let oz. 8 ločenih dob po naslednjem vrstnem redu: antika, klasična doba, srednjeveška doba, doba smodnika, doba prosvetitve, industrijska doba, moderna doba in informacijska doba. Sliši se ogromno, vendar je igra prirejena hitremu napredovanju skozi posamezne dobe. Ustvarjalcem se zdi nesmiselno delati igro, ki bi zadrževala igralca v neki dobi ure in ure, saj bomo lahko občutek moči in oblasti doživeli že po nekaj pametno opravljenih potezah. Igra bo vsebovala tako elemente realnočasovne strategije kot elemente poteznih strategij. Ti dve ločeni zvrsti bodo prvič združili prav v RoN, a to niti ni tako presenetljivo, če vzamemo v obzir, da igro razvija ekipa Briana Reynoldsa, ustvarjalca igre Civilization II, ki je klasična potezna strategija.

V igro je vključenih 18 ključnih narodov, ki kreirajo našo zgodovino in so tudi glavni del same igre. Vsak narod ima posebne enote, zgradbe, sposobnosti in prednosti, katere mora vsak igralec izkoristiti do maksimuma, saj bo le tako lahko premagal prežečega nasprotnika. Izbirali bomo med štirimi pogoji zmage in si zagotovili obstoj z nadvlado lastnega gospodarstva, z zasedenim ozemljem, s tehnološkim napredkom ali pa "preprosto" z uničevalnimi vojaškimi pohodi. Posebnost igre bo tudi v razširjanju državnih meja, saj bomo lahko mesta in posamezne zgradbe gradili le znotraj svoje države, kar bo pripomoglo k še globljemu razmišljanju in strateški usmerjenosti igre. Poleg tega pa nam bo postreženo z malce večjo realnostjo, saj se nam npr. ne bo moglo pripetiti, da bo nasprotnik postavil svoj obrambni stolp sredi našega mesta.

Če bomo želeli obvladati igro v celoti, se bomo morali poglobiti v načrtno gradnjo mest, pametno izkoriščanje surovin, diplomacijo in vojaško strategijo. Pri gradnji mest bomo primorani paziti na strateško pomembnost mesta, saj se lahko na ta način veliko pridobi ali pa izgubi. Osnovne surovine bodo les, železo, hrana, nafta, zlato in posebnost: znanje. Na voljo pa bodo tudi dodatne surovine.
V vojaškem smislu bomo uporabljali več kot 200 enot, uporabljali formacije in izpopolnjevali svoje orožje.

Igra bo seveda podpirala tudi večigralnost do 8 igralcev.




Naslednja stran >>>

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.